Event marketing

Event marketing

Szczegółowy opis

Czy wiesz, jak duży potencjał ma organizowanie wydarzeń dla Twojej firmy? Takie działania stanowią inwestycję w wizerunek marki, co przekłada się na przykład na większe zainteresowanie jej usługami, bardziej pozytywny odbiór działań firmy lub też większą niż do tej pory rozpoznawalność. A jakie wydarzenia nazywa się mianem marketingu eventowego?

Na czym polega event marketing?

Krótko mówiąc, stanowi on działania, które spełniają określone cele reklamowe. Do tego typu wydarzeń można zaliczyć na przykład prezentacje nowych produktów albo rozdawanie gadżetów reklamowych w najczęściej uczęszczanych miejscach. Takie akcje organizuje się między innymi w celu zwiększenia rozpoznawalności marki czy przedstawienia nowego asortymentu szerszej grupie klientów.

Aby działania w ramach event marketingu były widoczne dla dużego grona odbiorców, firma może dodatkowo umieścić w swoich mediach społecznościowych relację z takiej prezentacji czy degustacji produktów.

Marketing eventowy a cel firmy

Przed przystąpieniem do organizacji konkretnej imprezy lub nawet cyklu wydarzeń ważne jest ustalenie efektu, jaki mają one spełnić. Być może mają być one wpłynąć na zainteresowanie klientów, zmienić ich opinie o marce albo wzbudzić emocje związane z nowym asortymentem? Ważne, aby ustalić szczegóły już na samym początku, co umożliwi odpowiedni dobór strategii.

Nasza agencja specjalizuje się w organizacji niezapomnianych wydarzeń w takich miastach, jak: Warszawa, Poznań, Wrocław, Białystok, Katowice oraz innych. W ten sposób pomagamy firmom osiągać cele sprzedażowe czy też poprawić wizerunek marki.

© 2020 Eventino.pl